loading...
مؤسسه آموزش زبان دهکده جهانی
آخرین ارسال های انجمن
afrooznia بازدید : 169 چهارشنبه 1393/04/25 نظرات (0)

 در این پست نیز به معرفی یکی دیگر از شعرای پر آوازه‌ی کشورمان، حافظ شیرازی می پردازیم. همانطور که مستحضرید حافظ به دلیل اشعار پرمغز و بسیار حکیمانه اش شهرت و آوازه‌ای جهانی دارد. تا جاییکه انسان بزرگی به مانند گوته، شاعر نامدار آلمانی با پای پیاده به حضورش می رسد. این کتاب نیز همانند کتاب پیشین ترجمه‌ی دکتر همایونفر می باشد. امید است مورد توجه دوستداران زبان و زبان پژوهان ارجمند واقع شده باشد. هم اکنون می توانید این اثر ارزشمند را از زبان پژوه دریافت نمایید.

لینک دانلود

afrooznia بازدید : 217 یکشنبه 1393/04/22 نظرات (0)

ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت همگی

خب بدون فوت وقت بریم سر اصل مطلب، اول از همه بابت یه مدت دیر به دیر بروز شدن سایت پوزش، ولی همچین هم بیکار نبودیم، و به امید خدا دست پر رسیدیم خدمتتون ...

سعی میکنیم هر روز توی انجمن نکات ویژه ایی براتون قرار بدیم، 

البته این چند وقت همچنین هم بیکار نبودیم، دوره آزمون های آیلتس و تافل رو براتون شبیه سازی کردیم که خدایی کلی زحمت داشت چه گرداوری چه بقیه مراحل کار، که ایشالا توی دستور کار موسسه قرار داره برای سطح های بالا ...

بزودی هم شکل کلی سایت رو بنا به درخواستتون خونه تکونی می کنیم ...

در ادامه هم کتاب زیر رو تقدیمتون می کنیم ...

امیدوارم مفید باشه...

برای دانلود اینجا کلیک کنید...

afrooznia بازدید : 138 شنبه 1392/08/04 نظرات (0)

آیا نوشتن به زبان انگلیسی دشوار است ؟ آیا منبعی مناسب برای تمرین ندارید ؟!

این مجموعه تمریناتی برای شما فراهم آورده است تا مرحله به مرحله مهارت نوشتاری خود را در زبان انگلیسی افزایش دهید. در این کتاب بعد از هر متن سوالاتی مطرح شده است تا پله پله زبان آموزان را با چگونگی گسترش یک متن آشنا کند.

امید که مورد استفاده شما مخاطبین عزیز قرار گیرد.

برای دانلود اینجا کلیک کنید.

 

afrooznia بازدید : 197 پنجشنبه 1392/07/11 نظرات (0)

این بار با دانلود رایگان دیکشنری کامل و جامع لانگمن نسخه اندروید در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

با توجه به درخواست مکرر زبان آموزان مؤسسه و مخاطبین عزیز سایت، برای قرار دادن دیکشنری نسخه اندورید، اینک می توانید بصورت رایگان این نرم افزار بسیار مفید را دانلود کنید.

فرهنگ واژگان انگلیسی معاصر لانگمن، یک فرهنگ لغت انگلیسی به انگلیسی بسیار کامل است که ویرایش نخست آن توسط انتشارات لانگمن در سال ۱۹۷۸ منتشر شد. این دیکشنری در طی چند سال اخیر، به استانداردی برای آموزش و مراجعه زبان آموزان تبدیل شده است. نسخه موبایل این دیکشنری پرطرفدار، حاوی بیش از 250 هزار واژه و نزدیک به 165 هزار مثال برای لغات مختلف می باشد. آنچه که این دیکشنری را از سایر دیکشنری های مشابه متمایز می کند، این است که لانگمن برای توضیح معنای لغات تنها از حدود 2 هزار کلمه متداول زبان انگلیسی استفاده می کند. یعنی افرادی که در حال آموزش زبان انگلیسی هستند به راحتی می توانند معنای لغات را درک کنند. همچنین در صورت اتصال به اینترنتی این دیکشنری امکان تلفظ لغات با 2 لهجه امریکایی و بریتانیایی را نیز دارد. ویرایش پنجم این فرهنگ لغت، در حال حاضر در دسترس زبان آموزان قرار گرفته است.

- لینک دانلود اصلاح شد ... 

 

afrooznia بازدید : 97 سه شنبه 1392/07/02 نظرات (0)

این بار با معرفی و دانلود مجله ی کمیاب انگلیسی، "مرور روزانه زبان انگلیسی" در خدمت شما مخاطبین عزیز هستیم.

در این مجله راهکارهای عملی و بی نظیری برای یادگیری زبان انگلیسی به شما ارائه شده است که برای جلوگیری از اطناب سخن، شما را به دانلود این مجله بی نظیر دعوت می کنیم ...

 

afrooznia بازدید : 328 پنجشنبه 1392/06/21 نظرات (0)

این برنامه کوچک و کاربردی که محصولی از British Council است به شما کمک میکند تلفظ همه اصوات انگلیسی و علائم فونتیک مربوط به هر صوت را فرا بگیرید و در نتیجه به تلفظ و لهجه انگلیسی خود بهبود ببخشید. بر خلاف تصور رایج، فراگیری علائم فونتیک کار سختی نیست و با کمک تمرین و تکرار می توان آنها را فرا گرفت.

همچنین مدرسان و اساتید زبان می توانند از این جدول برای تدریس نحوه تلفظ صحیح اصوات انگلیسی و علائم فونتیک در کلاس استفاده نمایند.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید ...

 

afrooznia بازدید : 239 دوشنبه 1392/06/11 نظرات (0)

کتابی ۵۰ صفحه ای شامل بیش از ۵۰۰ ضرب المثل انگلیسی با معادل فارسی آنها; ضرب المثلها بیناگر عقاید و رسوم یک ملت هستند در واقع یکی از راه کارهای صحبت کردن به یک زبان استفاده از ضرب المثل های هامه مردم آن زبان می باشد.

معادل فارسی این ضرب المثل ها بصورت اصطلاحات عامیانه , شعر و ضرب المثل فارسی بیان شده اند. ضرب‌المثل گونه‌ای از بیان است که معمولاً تاریخچه و داستانی پندآموز در پس بعضی از آن‌ها نهفته است. بسیاری از این داستان‌ها از یاد رفته‏اند، و پیشینهٔ برخی از امثال بر بعضی از مردم روشن نیست؛ بااین‌حال، در سخن به ‏کار می‌رود.

انجمن مؤسسه آموزش زبان دهکده جهانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد قابلیت های سایت چیست ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 144
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 481
  • بازدید کلی : 15,594
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ
    چت ( Chat )

    این بخش بزودی برای اعضا افتتاح میشود


    %60
    آمار سایت

    سخنان ماندگار